bosasyapiinsaat@hotmail.com
Telefon: 0432 266 5454
Van / TÜRKİYE

Anayasamız

Bosaş Group olarak, kurumumuzun ve müşterilerimizin, herşeyin en iyisine layık olduğuna inandık. Daha mükemmel hizmetler sunabilmek ve içinde yaşadığımız toplumla birlikte büyüyebilmek için ortak aklımızı çalıştırdık ve Bosaş Müşteri Memnuniyeti Anayasası'nı oluşturduk.. Sözümüz Özümüz Bir Olmalı.

• Madde 1:En önemli varlık sebebimiz müşterimizdir.
• Madde 2:Her müşteri, yeni Müşteri kazandırma ya da kaybettirme ihtimali olan kişidir.
• Madde 3: Müşteri, ihtiyaçları tespit edilerek kendisine her zaman özen gösterilmesi gereken kişidir.
• Madde 4: Müşteri, ürün veya hizmet sattıktan sonra da sürekli memnun edilmesi gereken kişidir.
• Madde 5: Müşteri Memnuniyeti, Her zaman fark yaratmak, rakiplerin önünde yer almak, büyümek ve kâr etmek için şarttır.
• Madde 6: Tüm Müşteriler,kesintisiz hızlı ve kaliteli hizmet alma hakkına sahiptir.
• Madde 7: Bosaş Müşteri Memnuniyetini oluşturmak ve Müşterilerin "Bosaş benim için düşünür, yaratır ve yapar. Kendimi Bosaş'ta güvende hissederim" demesini sağlamakla yükümlüdür.
• Madde 8: Tüm Müşteriler "Bosaş Müşterisi"dir. Başka kurum, şube ya da portföyün Müşterisi olduğu gerekçesiyle Müşterilere sunulacak hizmet kalitesinden taviz verilemez.
• Madde 9: Müşteriyi zamanında bilgilendirmek ve doğru kişiye / kanala yönlendirmek, Müşteri memnuniyetinin birinci koşuludur.
• Madde 10: Tüm Müşteriler, kullandığı ürün ve hizmetle ilgili şikayet etme hakkına sahiptir.
Soru ve talimatlarınız için 861 04 19 Alo Bosaş’ a şikayetleriniz için 532 338 22 44 Haklı Müşteri Hattı'nı arayabilirsiniz

Anayasamız